2019. január 26., szombat

Borsós csirkemell megbolondítva reszelt sajttal, köretként krumplipürével.



Hozzávalók:
  • 1 csirkemell felszeletelve
  • 1 borsókonzerv (265 g-os)
  • reszelt sajt ízlés szerint
  • liszt
  • kevés olaj
  • zsír

Elkészítés:
A vékonyra szelt csirkemellet sóztam, lisztben megforgatva kevés olajon mindkét oldalát elősütöttem kicsit egy serpenyőben.
Egy tepsit kikentem zsírral, az elősütött szeleteket bele sorakoztattam.
Minden szeletet megszórtam borsó konzervvel, majd reszelt sajttal beborítottam.



Alsó-felső sütéssel, 175 fokon, kb. 20 percig sütöttem. 
Addig kell csak sütni, amíg a sajt ráolvad és elkezd pirulni.

Burgonyapürével kínáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kókusz kocka

  Hozzávalók: 30 dkg liszt 15 dkg cukor 2 dl tej 1 cs. sütőpor 1 egész tojás 5 dkg vaj 3 ek olvasztott méz citromhéj őrölt fahéj őrölt sze...