2024. január 24., szerda

Almás sütemény vanília pudinggal

 

Hozzávalók:

  • 155 g cukor
  • 2 cs. vaníliás cukor
  • 250 g vaj vagy margarin
  • csipet só
  • 250 g liszt
  • 2 cs. vaníliás pudingpor
  • 3 db tojás
  • 155 ml tej
  • 1 cs. sütőpor
  • 2-3 db alma

Elkészítés:

Az almákat megpucoljuk, tetszés szerint szeleteljük vagy kockázzuk. Én most kockákra vagdostam.


A vajat, cukrot, sót, vaníliás cukrot habosra keverjük. Kicsinyenként hozzáadjuk a tojásokat. Ezután jöhet a liszt, sütőpor, pudingpor keveréke, majd adagoljuk hozzá a tejet is. Jól eldolgozzuk a tésztát.

A darabolt almát keverőkanállal a tésztához keverjük.

Zsírozott, lisztezett tepsibe borítjuk és előmelegített sütőben 40-50 percig, tűpróbáig sütjük.



Én most megbolondítottam kis főzött krémmel, amit pohárkrémnek készítettem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kókusz kocka

  Hozzávalók: 30 dkg liszt 15 dkg cukor 2 dl tej 1 cs. sütőpor 1 egész tojás 5 dkg vaj 3 ek olvasztott méz citromhéj őrölt fahéj őrölt sze...