2013. április 29., hétfő

Gyermekbarát gyümölcssaláta


Miért pont gyermekbarát? Hát azért, mert nem tartalmaz alkoholt, ugyanis amennyiben én felnőtteknek készítem csak a gyümölcssalátát, akkor Tripli Sec-kel szoktam készíteni. Ebből most az kimaradt.

Hozzávalók:

  • bármilyen gyümölcsök keveréke - nálam: eperkompót, piros egres kompót, ananász kompót és trópusi mix volt
  • porcukor, ha szükséges
  • 2 cs vaníliás cukor






Elkészítés:
A gyümölcsöket egy Tupperware Elegancia Tálba tesszük. Az összes gyümölcs levéből annyit öntünk rá, hogy ellepje a gyümölcsöket. 













Természetesen, mielőtt a gyümölcsök a tálba kerültek, le kellett meózni őket. 











Szükség szerint cukrozzuk. Én kb 1 ek-nyi porcukrot szórtam rá. Beleöntjük a vaníliás cukrot, és óvatosan, hogy az eper ne törjön meg, elkeverjük.

A tálat a tetejével lezárjuk és hűtőben hagyjuk összeérni a gyümölcsöket.

Amennyiben szeretnék "felnőttesíteni" fogyasztáskor a gyümölcssalátát, úgy akkor a mi adagunkba tegyünk egy kis Tripli Sec-et vagy éppen kezdjük meg a nyáron Gin-ben eltett sárgadinnye kompótunkat és abból keverjünk közé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kókusz kocka

  Hozzávalók: 30 dkg liszt 15 dkg cukor 2 dl tej 1 cs. sütőpor 1 egész tojás 5 dkg vaj 3 ek olvasztott méz citromhéj őrölt fahéj őrölt sze...