2013. szeptember 6., péntek

Krumplis tészta tupper módra

Hozzávalók:
  • 1/2 kg nagy kockatészta vagy fodros nagy kockatészta
  • 1 fej vöröshagyma
  • 6-7 szem új krumpli
  • fűszerpaprika
  • őrölt bors
  • olaj
  • víz a tészta főzéséhez 

Elkészítés:

A hagymát megpucolom, 4-6 felé vágom és a TurbóAprítóval apróra vágom.
Meghámozom a Tupperware Zöldséghámozóval a burgonyákat, kisebb darabokra vágom a Konyhai Előkészítő Késsel, és a Konyhai Mindenttudóba vagy az újabb Kombiséfbe (én most ez utóbbit használtam) rakom, melybe előzőleg a kés betétet tettem bele, és addig aprítom, míg a kellő nagyságúra nem vagdalja a krumplit.

A 7, 5 l-es Mesterszakács Füles Főzőedénybe olajat öntök, felforrósítom, és a hagymát üvegesre párolom. Ezután a hagymára teszem a sót, elkeverem, majd beleöntöm az apróra vágott burgonyát. Átkeverem, majd pirospaprikával megszórom, és még egyszer átkeverem. Beleöntöm a tésztát, és 1 liter vizet öntök rá.

Összekeverem és lefedve, kb. 30 perc alatt készre főzöm. Közben párszor megkeverem.

Ma ezt egy Indukciós főzőlapon készítettem, aminél a következő hőfokokat alkalmaztam.


Hagyma párolás: 120 fok
Készrefőzés: 120 fokon kezdtem és forrástól 80 fokon folytattam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kókusz kocka

  Hozzávalók: 30 dkg liszt 15 dkg cukor 2 dl tej 1 cs. sütőpor 1 egész tojás 5 dkg vaj 3 ek olvasztott méz citromhéj őrölt fahéj őrölt sze...