2023. április 25., kedd

Sültkolbász forrólevegős fritőzben

Nálam a sült kolbász a következőképpen készül:

A fritőzömhöz és megvásároltam a STEAK sütő rácsot, így most ebben készül a 3 szál kolbász.

Beleraktam a kolbászokat a steak sütőbe, jól lezártam a tetejével. Megszurkáltam a kolbászokat és a steak sütőt beillesztettem a helyére a gépben.



Ez a program forgatással működik, tehát a kosár forog sütés közben, így nekem nem kell forgatnom a kolbászt, hogy mindkét oldala szépen megsüljön.

STEAK programon sül, ami 190 fok és 20 perc.

Akinek nincs ilyen fritőze és forgó kosár, az tegye be a fritőz edényébe a kolbászokat és félidőben fordítsa meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kókusz kocka

  Hozzávalók: 30 dkg liszt 15 dkg cukor 2 dl tej 1 cs. sütőpor 1 egész tojás 5 dkg vaj 3 ek olvasztott méz citromhéj őrölt fahéj őrölt sze...