2023. április 24., hétfő

Rántott csirkemell forrólevegős fritőzben

Hozzávalók:

  • 1 db csirkemell
  • bors
  • liszt
  • tojás
  • kis tej
  • zsemlemorzsa
  • pirospaprika
  • kurkuma
  • kevés olaj

Elkészítés:

A csirke mellét felszeleteltem, sóztam.

A csirkecomboknál leírt módon paníroztam.

VitAirben 18 fokon 10 perc alatt készre sütöttem úgy, hogy félidőben megfordítottam a húsokat.

Kipróbáltam a sütést most úgy, hogy a fritőz rácsára tettem egy szilikon lapot és arra a panírozott húsokat. Felületét a húsoknak most ecsettel olajoztam nagyon kicsit meg.

De mivel a lényeg ennél a sütőnél az, hogy a zsírban ne süljön az étel, így elegendő csak a rácsra tenni. Így a lapon megállt a kisült zsír is. Természetesen finom, de bent maradt a hús a saját zsírjában, pedig mi azt szeretnénk ezzel a géppel pont kiküszöbölni.

Sok mindent kipróbálok, megosztom, de végül mindig a plusz edény vagy lap, papír

Kívül a bunda ropogós, a hús pedig puha, szaftos.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kókusz kocka

  Hozzávalók: 30 dkg liszt 15 dkg cukor 2 dl tej 1 cs. sütőpor 1 egész tojás 5 dkg vaj 3 ek olvasztott méz citromhéj őrölt fahéj őrölt sze...