2012. augusztus 20., hétfő

Sárgabarack rostos ivólé




Hozzávalók:
  • 1 liter gyümölcslé (nekem a 2,5 kg sárgabarackból 1,2 liter lett)
  • 1,5 liter víz
  • 20 dkg cukor
  • 1 mk nátrium- benzoát
  • 2 mk citromsav

Elkészítés:
A barackot gyümölcscentrifugán átsegítettem. A héját és a durva rostjait, ami különvált hozzátettem a szörpnek való barackhoz.



A gyümölcsléhez hozzáadtam a vizet, a cukrot és feltettem forralni. Addig kell forralni, amíg a hab eltűnik. Én közben leszedegettem a habot róla.



Mikor kész volt, belekevertem a nátrium-benzoátot, és hagytam kihűlni. Miután kihűlt üvegekbe töltöttem és mehet a helyére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kókusz kocka

  Hozzávalók: 30 dkg liszt 15 dkg cukor 2 dl tej 1 cs. sütőpor 1 egész tojás 5 dkg vaj 3 ek olvasztott méz citromhéj őrölt fahéj őrölt sze...