2013. június 12., szerda

Váncza nyeremény


Ma megérkezett a postával a Váncza nyereményem. Nagyon örültem neki.
És hogy milyen nyereményről is van szó?

Mónika elindított egy projektet, amiben a régi Váncza könyv - A mi süteményes könyvünk - receptjeit elkészíti és egy blog formájában ezeket a recepteket, fotókat és saját tapasztalatait leírja, és ezzel felidézi a múltat, régi recepteket.

Nos én ennek a blognak Rendszeres olvasója vagyok, és az olvasók, követők között havonta vannak sorsolások, amit a Váncza termékek gyártója, forgalmazója a SzilasfoodKft. Szponzorál, és ezt a havi nyeremény csomagot ő ajánlotta fel.

Ez a könyv nekem is meg van, de nem az első kiadásban, hanem a tizennegyedik, háromszorosra bővített kiadás.


De nem is szaporítom írásomat, inkább olvassátok Ti is Mónika blogját.


Köszönet Mónikának és a Szilasfood Kft - nek a nyereményért.


Természetesen mi másba, mint Tupperware tárolókban kerülnek a helyükre a pudingok, habporok, krémporok, sütőpor, stb.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Örülök hogy megérkezett, süss finomakat :))
    Puszi:))

    VálaszTörlés
  2. Ez a könyv nekem is meg van, nagyon jó receptek vannak benne. Most néztem, anno még 65,- Ft volt. :)

    VálaszTörlés

Kókusz kocka

  Hozzávalók: 30 dkg liszt 15 dkg cukor 2 dl tej 1 cs. sütőpor 1 egész tojás 5 dkg vaj 3 ek olvasztott méz citromhéj őrölt fahéj őrölt sze...