2013. február 23., szombat

Kakaós-citromos muffin



 Hozzávalók:
  • 6 dkg vaj
  • 1 tojás
  • 25 dkg cukor
  • 30 dkg liszt
  • fél citrom reszelt héja
  • 2 dkg kakaó
  • 1 cs sütőpor
  • 2,5 dl tej

Elkészítés:
                                                                                    




A sütőt előmelegítjük 180 fokra.
A Szilikon Muffin formákat befújjuk a Penti sütőspay-vel. Ez egy repceolajt és sütésálló lecitint (szója lecitint) tartalmazó spray, amit a tepsik zsírozása, lisztezése helyett használhatunk.











A liszthez hozzákeverjük a kakaóport és a sütőport.
A Mérő-Mixben kikeverjük a vajat a tojással, cukorral, majd hozzáadjuk a citromhéjat, tejet, végül a lisztes keveréket.
















A kész tésztát átöntjük a Tésztaadagolódba és a muffin formákat ¾-ed részig megtöltjük.














Kb. 20 perc alatt (tűpróbáig) megsütjük.















Porcukrozva tálaljuk.

2 megjegyzés:

  1. Jajj de irigyellek a tésztaadagoló miatt, én pont lemaradtam róla :(

    VálaszTörlés
  2. Megrendelés után két nappal valamit néztem a Tchibo oldalán és láttam, hogy kiírták, hogy elfogyott. Nekem is már később, külön csomagban jött meg. Biztos lesz még nekik. Nagyon klassz dolog.

    VálaszTörlés

Kókusz kocka

  Hozzávalók: 30 dkg liszt 15 dkg cukor 2 dl tej 1 cs. sütőpor 1 egész tojás 5 dkg vaj 3 ek olvasztott méz citromhéj őrölt fahéj őrölt sze...