2019. január 26., szombat

Gyümölcsleves magtej és leves készítő géppel


Hozzávalók:
  • 5-6 kisebb alma
  • natúr cseresznyebefőtt (volt egy kis üvegben maradékom)
  • 2 tk kókuszliszt
  • 1 ek vanília puding
  • 100 ml kókusz-rizs tejszín (saját készítés szintén ezzel a géppel)
  • 100 ml narancslé (100%-os rostos, tartósítószer mentes)
  • 1 ek méz (bármilyen lehet: akác, virág, vegyes, facélia)
  • víz

Elkészítés:
Az almát megtisztítottam, magházát eltávolítottam, majd daraboltam. (mindezt egy almahámozó szerkezettel csináltam én).
A gép tartályába beletettem a szűrőhengert. Az alma kb. felét a hengerbe raktam, a másik felét a tartályba a hengeren kívülre. Ugyan így a cseresznyét is elosztottam.


A szűrőbe tettem a kókuszlisztet és a pudingport és a mézet is. Ráöntöttem a tejszínt, narancslevet.
A tartályt feltöltöttem a SOUP MAX jelig vízzel.


A tetővel lezártam, majd bekapcsoltam a SOUP CHUNKY gombbal a gépet.
Így főtt a leves. Közben, mikor turmixszolt a gép, csak a szűrőn belüli gyümölcsöt turmixszolta, a kívül levők egyben maradtak.
Mikor lejárt a leves program, leemeltem a tartályt a gépről. Kinyitottam és kivettem a szűrőt, kanállal összekevertem és készen is vagyunk.


Kiöntöttem egy tálba, majd hagytam hűlni.
Mi langyosan, vagy hidegen szeretjük a gyümölcsleveseket.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kókusz kocka

  Hozzávalók: 30 dkg liszt 15 dkg cukor 2 dl tej 1 cs. sütőpor 1 egész tojás 5 dkg vaj 3 ek olvasztott méz citromhéj őrölt fahéj őrölt sze...