2013. május 26., vasárnap

Eperkrémleves


Ez kérem egy újrahasznosított leves!!! 

Mindig próbálok valami újat. Pár napja szörföztem a neten eperbefőtt ügyben, hogy ne mindig a jól bevált receptemet használjam. 

Hát pedig jobban járnék, ha maradnék azok mellett! 






Ezt bizonyítja, hogy amit kinéztem receptet, mikor elkészült a kompót (ez volt a kis rózsaszín pléd alatt), egyáltalán nem tetszett, mert inkább főtt eper lett, mint szép kompót. Mérges voltam nagyon, de gondoltam egyet, felbontottam mind a kettőt. Megkóstoltam, ízre nagyon finom volt, csak állagra és kinézetre nem volt szimpatikus. 




Fogtam, beleborítottam egy tálba, előkaptam a botmixer részét a robotgépemnek és nekiestem az eperkompótnak. Némi porcukrot, 3 cs. vaníliás cukrot, és kb. másfél deci tejszínt adtam hozzá. Jól összedolgoztam, lezártam a tálat a tetejével és irány a hűtő. Mára lett egy isteni eperkrémlevesünk, amit a képen láttok. tehát ezért újra hasznosított a levesünk.

A képen ugyan elég jól néz ki a befőtt, de nagyon felszálltak a gyümölcsök az üvegben, és olyan lett, mintha megfőztem volna. Pedig nem!! Így inkább újra hasznosítottam és tettem el tegnap helyette a megszokott, jól bevált módon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kókusz kocka

  Hozzávalók: 30 dkg liszt 15 dkg cukor 2 dl tej 1 cs. sütőpor 1 egész tojás 5 dkg vaj 3 ek olvasztott méz citromhéj őrölt fahéj őrölt sze...