2015. január 18., vasárnap

Darált mandula fagyasztás

Amennyiben sok mandulád van, vagy diód, mogyoród, és nem szeretnéd, hogy baja essen - bár vászon zsákban évekig el áll szellős helyen - daráld le és tedd a fagyasztóba. 

Én is daráltam, és adagonként - 20 dkg - zacskókba tettem, melyeket kivákumoztam, lehegesztettem. Nem szeretem, ha a fagyasztóba, úgymond bunkócska csomagok vannak. Eleve nem lehet helytakarékosan kihasználni a fagyasztót, viszont ha lapos csomagokat készítünk, sokkal több minden elfér a fagyasztóban és szebb a kinézete is.

Az én fóliahegesztőm egyidős fiammal, aki bizony már lassan 33 éves lesz. Eredeti a fűtűszál, sosem volt gond vele. 
Remélem még vagy 30 évig jó is lesz. Így kivákumozva , kiadagolva, mennek a fagyasztóba a mandulás zacsik, és amikor kell a süteményhez előveszem és használatra kész, nem akkor kell darálgatnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kókusz kocka

  Hozzávalók: 30 dkg liszt 15 dkg cukor 2 dl tej 1 cs. sütőpor 1 egész tojás 5 dkg vaj 3 ek olvasztott méz citromhéj őrölt fahéj őrölt sze...