2013. április 24., szerda

Rakott tészta maradék húsokból


Hozzávalók:
  • bármilyen maradék hús - nálam a következőkből tevődött össze: 1 egész sült csirkecomb, 2 szelet sült tarja, 1 szelet csirkemell kókusz mártással, 1 fél adag pikáns keleti szószos sertéscomb, angolszalonna zsíros része, amit a gyerekek nem szeretnek megenni
  • 500 gr bármilyen alakú tészta, ami éppen van oda haza
Elkészítés:





Amelyik húst szükséges kicsontozzuk (csirkecomb), és felkockázzuk. A többi húst, ami szeletben van szintén kockázzuk fel. A szalonnát csíkokra vágjuk és egy Mesterszakács Serpenyőben zsírjára pirítjuk. Hozzáadjuk a többi feldarabolt húst, szószokkal, mártásokkal, pecsenyezsírral együtt és összepirítjuk.
Amennyiben szükséges még fűszerezhetjük. Én semmi mást nem adtam hozzá, csak egy kis frissen őrölt fekete borsot.







A tésztafőzéshez forraltam vizet.
A száraztésztát a Szögletes Tálalómester szűrőjébe öntöttem, 1 tk sót szórtam rá, majd felöntöttem a forró vízzel. Kicsi olajat öntöttem hozzá, elkevertem és lefedtem az edényt a tetejével. Ott hagytam az asztalon szépen főni.
Közben néha megkevertem.
Mikor megfőtt a tészta, leszűrtem.









A 3,5 l-es UltraPro edényt beolajoztam, én erre a célra a Penty Spray-t használom mindig.
Egy sor tésztát beletettem, erre a húskeverék következett, majd újra tészta, hús és záróként tészta. A tetejére reszelt sajtot szórtam és bedugtam a sütőbe 180 fokra és jól összemelegítettem, és kicsit hagytam, hogy a teteje megpiruljon.












Aki szereti tejföllel meglocsolva fogyaszthatja vagy savanyúsággal is nagyon finom és laktató ebéd vagy vacsora.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kókusz kocka

  Hozzávalók: 30 dkg liszt 15 dkg cukor 2 dl tej 1 cs. sütőpor 1 egész tojás 5 dkg vaj 3 ek olvasztott méz citromhéj őrölt fahéj őrölt sze...