2014. július 3., csütörtök

Kajszis-pudingos sütemény


Hozzávalók:
  • 1 cs. 700 g-os friss leveles tészta (én Tante Fannit használok)
  • sárgabarack, vagy bármilyen gyümölcs, ami éppen van odahaza és kompót is jó
  • 2 cs. Hólabda pudingpor (alap receptnél vaníliást ír, de gyümölcshöz lehet igazítani
  • 1 l tej
  • 8 ek cukor
  • 2 cs kerek piskótatallér


Elkészítés:
Kihajtogattam a leveles tésztát és 2 tepsi nagyságú darabot vágtam le belőle. A maradékkal lehet a végén díszíteni a süti tetejét majd.

Egyik lapot belefektetem a tepsi aljába. Kirakom piskóta tallérral úgy, hogy a domború felük legyen alul.

Erre rárakom a kimagozott, lehéjazott fél sárgabarackokat, amiknek viszont a domború fele lesz felül.

A pudingot hagyományosan megfőzöm, majd ráöntöm a tepsiben levő összetevőkre.
Ezután ráterítem a tetejére a másik leveles tészta lapot.
A maradék tésztával díszíthető a teteje a sütinek.
190 fokon készre sütöm.



Szép aranysárga legyen a leveles tészta.
Teljesen hagyom kihűlni a süteményt, hogy a puding megkössön. Én betettem a hűtőbe, tepsistől, mikor kihűlt és másnap szeleteltem csak.
Porcukorral meghintve, kockákra szeletelve tálaltam.


Ezt a receptet Esek Mária receptje alapján készítettem el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kókusz kocka

  Hozzávalók: 30 dkg liszt 15 dkg cukor 2 dl tej 1 cs. sütőpor 1 egész tojás 5 dkg vaj 3 ek olvasztott méz citromhéj őrölt fahéj őrölt sze...