2013. július 25., csütörtök

Finom kekszes süti

Hozzávalók:
  • háztartási keksz
  • 1 cs kókuszos puding
  • 3 ek cukor
  • 4 dl tej
  • Dr.Oetker tejszínes-málnás krém (főzés nélküli)
  • 2,5 dl tej
  • 1 cs karamell puding
  • 3 ek cukror
  • 4 dl tej
  • 1 cs Váncza vaníliás főzés nélküli puding
  • 3 dl tej
  • 1 cs Váncza habpor
  • 1 cs Váncza habfixáló
  • 1,5 dl tej
  • Dr. Oetker díszítő cukorkák
Elkészítés:






Veszünk egy 28 x 17 cm -es szögletes edényt (jénait, tepsit - kinek mi van).












A hozzávalókat elkezdjük készíteni és rétegezzük az edénybe, keksz sorokkal elválasztva a krémeket, pudingokat.

1. sor: háztartási keksz
2. sor : kókuszos puding utasítás szerint megfőzve, de csak 4 dl tejjel
3. sor: háztartási keksz
4 sor: Tejszínes- málnás krém utasítás szerint - én a Tupperware Gyorskeverőben kevertem ki
5. sor: háztartási keksz
6. sor: karamellás puding megfőzve, de ezt is csak 4 dl tejjel
7. sor: háztartási keksz
8. sor: Vaníliás krém utasítás szerint. (miután kikevertem, én betettem a hűtőbe 1/2 órára, tehát ezeket a főzés nélkülieket előre elkészíthetjük)
9. sor: tejszínhab, utasítás szerint elkészíteni a habfixálóval és ez is mehet a hűtőbe kicsit kötni

Megszórjuk a színes cukorral és 1 napra hűtőbe tesszük, hogy a keksz megpuhuljon. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kókusz kocka

  Hozzávalók: 30 dkg liszt 15 dkg cukor 2 dl tej 1 cs. sütőpor 1 egész tojás 5 dkg vaj 3 ek olvasztott méz citromhéj őrölt fahéj őrölt sze...