2013. július 5., péntek

Fokhagymás csirke alsócomb


Ma, végtelen egyszerű ebédet rendelt kis Viktória. Sült csirkecombikákat.



Tehát vettem 6 db nyeles husit, bekentem a nemrégiben készített fokhagymás olajjal, majd meghintettem a grillezéshez használt csirkefűszerrel.














Az UltraPro Grilltálcára sorakoztattam a combikat, Lefedtem az UltraPro 2 l-es edénnyel és betettem a sütőbe, amit 180 fokra állítottam. Szép pirosra sütöttem, a tetőt le sem kell róla venni.











Közben az Egyszemélyes Mikrós Rizsfőzőben elkészítettem a rizst, ami kettőnknek is bőven elég lett.
600 W-on 8 percig kell főzni és 3-5 perc pihentetés után tálalható a rizs.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kókusz kocka

  Hozzávalók: 30 dkg liszt 15 dkg cukor 2 dl tej 1 cs. sütőpor 1 egész tojás 5 dkg vaj 3 ek olvasztott méz citromhéj őrölt fahéj őrölt sze...