2012. augusztus 11., szombat

Lasagne torta, pitéből megmaradt hústöltelékkel


Hozzávalók:
  • maradék elkészített hústöltelék (20-25 dkg; receptjét megtalálod a Piemonti pitéknél)
  • 2 dl paradicsomlé
  • 3-4 ek. liszt
  • 4 db Lasagne tészta lap
  • 10 dkg Trappista sajt
Elkészítés:
A paradicsomlét elkeverem a liszttel és sűrű mártást főzök belőle az 1 l-es Mesterszakács Nyeles Főzőedényben. Hozzáadom a maradék hústölteléket, összeforralom.

A Szilikon Király forma aljába egy réteg húst teszek, erre jön egy tésztalap, majd hús és addig rétegezem, amíg a hozzávalók elfogynak. Felülre hús kerüljön.


A sajtot durvára lereszelem a TW Reszelőn, majd a húson elosztom egyenletesen.

170 fokos sütőben addig sütöm, amíg a sajt jól megpirul.
Ahhoz, hogy a formából ki tudjam borítani, abban kell hagyni jól kihűlni a Lasagne tortánkat.


Mikor kihűlt, óvatosan meglazítom a szilikon formát, hogy elengedje a Lasagne-t.

Ügyesem kiveszem és tálcára teszem. Én ezt a kivételt nagyon egyszerűen megoldottam, ugyanis mivel lé nincs a Lasagne alatt, így a bal kezemben fogta a formát, jobb kezemet a tenyeremmel rátettem a tortára, úgy, hogy a kezem, egyenesem tartsa a felületet, majd ráborítottam a kezemre. Ezután fogtam a tálcát, rátettem a Lasagna aljára és visszafordítottam az egészet. Még zsíros sem lett a kezem, amivel tartottam.


A Mesterfogás Tortalapáttal gyönyörűen szeletelhető a Lasagna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kókusz kocka

  Hozzávalók: 30 dkg liszt 15 dkg cukor 2 dl tej 1 cs. sütőpor 1 egész tojás 5 dkg vaj 3 ek olvasztott méz citromhéj őrölt fahéj őrölt sze...